вторник, 27 юли 2010 г.

НА ВЕРА КОЧОВСКА ПОЖЕЛАВАМ “ЕДНА ГОЛЯМА ДОБРОТА” – ТЯ ЗНАЕ КАКВО ОЗНАЧАВА ТОВА!

Вера Кочовска на 65 г.: Добре съм - ИНТЕРВЮТО НА ГАЛА ОТ ДНЕС
Не наказание, а изпитание е това - изпитание от Бога, който ме изпитва за цялата нация.
Това каза феноменът Вера Кочовска на 65-ия си рожден ден. Вече години наред плевенската лечителка страни от медиите, но прие Гала и екипа й на празника в дома си.
Това, което притежавам е като товар. Няма добро ненаказано. Господ ме обича и той ми дава изпитание. Добре съм, но се уморявам. Още една година ще преминавам през това изпитание, каза Кочовска, която е на легло, а за болестта й имаше всевъзможни спекулации.

След смъртта има прераждане. Лошият дух се преражда бързо, а добрият – с години, каза Кочовска. Звездите виждаш ли ги – това са хора. Не ме е било страх от нищо, каза тя. Когато видя, че светне пламъчето в очите на човека, който е добър, се чувствам щастлива.

От нас зависи, от хората, дали България я чака нещо хубаво. Народът е болен, духовно болен. Повече вяра в себе си – така ще се излекуваме. Имам много планирани големи дела да свърша. Навсякъде има потопи, земетресения – в Плевен няма. Бог я пази България заради мене. Всеки е дошъл с мисия и е длъжен да я изпълни, предупреди феноменът, изследван в България, Русия и Япония.

Много си любопитна, с твоя мъж ще спечелиш, ти навремето си била роденав Италия, каза на Гала лечителката.
Мисля да направя опит да забременея, каза Гала след срещата си с Кочовска. Досега не съм правила опити да забременея, каза водещата. Бях много респектирана, преди да вляза при нея, както и малко уплашена, призна тя. Забравих какво имам да питам по сценария и идваше въпрос, който не съм мислела изобщо да й задавам. Много беше гореща ръката й, каза тя.

След разговора й с Кочовска Гала се срещна с дъщеря й Деси сред отрупана с икони, картини, часовници и любимите на лечителката кукли стая.
Тя е предсказвала на японския император. Той пък й подарил часовник като осмица, довери Деси.

Често Кочовска ходела при Ванга – от сутрин до вечер при нея стоеше, разказа дъщерята Деси. Двете си говорели и по телефона. В момента Кочовска събира средства, за да се построи клиника за лечение със стволовите клетки. Искам чужденците да плащат, а българите – не, казала Кочовска.

Заради пътуването на Гала до Плевен в стола й като гост-водеща седна водещата на предаването “На 4 очи” Цветанка Ризова, която посрещаше гостите в студиото и водеше разговора с тях.
Много я обичам и мисля, че е най-добрият ми приятел, каза за Кочовска Капка Сидерова в студиото. Тя не спекулира с дарбата си. Може да изглежда рязка и властна, но тя е добра и наивна като дете, каза съпругата на лидера на “Атака”.
По телепатия стигнах до нея, разказа Капка Сидерова, която гледайки интервю с феномена, изпитала желание да напише книга за Кочовска. Феноменът разбрал по телепатия за това нейно желание и й се обадила. Кочовска е предсказала две важни неща на Сидерова – едното от които, че Волен ще стане министър-председател, а второто - че ще забременее.
Не сте сключили църковен брак и затова нямате дете, й казала тя. Сключихме църковен брак и малко след това забременях, разказа Капка Сидерова. Когато детето се родило преждевременно и починало, Кочовска й се обадила плачейки и й казала, че това дете е трябвало да се роди. Терминът бил 27.7.2007 г. – това е нейният рожден ден.
Всяка година чества Гергьовден и събира много хора на едно място. През май 2005 г. тя попитала “Къде е Волен?”. Не само, че ще регистрира партията, ще влезе в парламента с 8% и един ден ще стане министър-председател, казала Кочовска, разказа още Капка Сидерова.

Не бива с предубеждение да се подхожда, особено ако човек е лекар. Тя разбра, че идвам с чисто сърце и уважение при нея. Тя миналата година беше отчаяна до голяма степен, а сега вече тръгва напред, зарадва се проф. Връбка Орбецова, след интервюто на Гала.

Режисьорът Стилиян Иванов, който преди пет години е направил филм за Кочовска, призна, че като прочел книгата на Капка Сидерова за Кочовска, се заинтересувал от Кочовска. При първата ни среща тя ме засипа с информация, която към този момент за мен беше невярна. Аз приех тези неща за приказни през пролетта на 2005 г. Каза ми, че ще пътувам за Египет след месец. Два дни след срещата се смениха нещата. Отидох после да й се извиня, че не съм й повярвал.
Човек, който вярва в прераждането, не се страхува от смъртта, каза режисьорът. Смъртта не е страшна, защото всеки сам изгражда нейния образ. Когато човекът е лош, смъртта е лоша, каза той, споделяйки, че е познавал и Ванга, и Кочовска.

Нешка Робева – голям приятел на Кочовска, също се включи по телефона. Не си спомням къде се запознахме, хората от пръв поглед решават, че си вярват едни на друг и че се харесват. През 1990 г. по време на избори за ВНС тя ми помогна – бях изгубила гласа си по митинги и събрания. Постави ръка на гърлото ми и ми каза – Айде сега говори. И в следващия момент проговорих – тя има изключителна лечебна сила. Силно привързана съм леля Ванга, Вера е един от хората, на които тя вярваше. Но нещата са различни. Пожелавам й здраве, нека Бог да я пази, пожела й Робева за рождения ден.

Десетки хора се стичаха пред дома на феномена в Плевен, за да благодарят на Вера Кочовска. Един от тях е лекар. “Има лек за твоето дете”, му казва тя. Детето е с тежка форма на детска церебрална парализа, централната нервна система не търпи регенерация – така казваше до тогава конвенционалната медицина, разказа докторът.
Тя каза – ела и при мен, ти си лекар, сам ще прецениш. В дома й имаше страшно много икони. Почувствах се като в храм при нея. Тя му разказала за стволовите клетки и приложението им. Тя ми даде насоката. Бъдещето на медицината е в регенерацията на мозъка. Моето детенце сега се опитва да говори и да прави крачки. Постигнахме разумния резултат, което ни кара да се чувстваме щастливи, каза лекарят. /БЛИЦ

Интервю с Вера Кочовска- 1 част


Интервю с Вера Кочовска - 2 част


Интервю с Вера Кочовска - 3 част


Вера Кочовска Vera Kochovska part4.avi


Вера Кочовска Vera Kochovska part5.avi


WORLD WAR 3 COMING SOONER THAN YOU THINK!!! -предсказанието на Ванга


От мен, почитаема Вера, скорошно оздравяване! Нужна сте ни още дълго време. Честит Рожден ден!

Нели Кирилова

Няма коментари: