сряда, 20 май 2009 г.

МАТЕРИАЛ 10

Част от интервю на ИНАКОМИСЛЕЩ за геноцида над българите

В канцеларията на Главния прокурор на България

...Все повече разумни хора осъзнават, че срещу българите се осъществява геноцид. ”Господарите на света”, както ги наричат, са планирали пълното унищожение на българския етнос. Тази истина не може повече да остане скрита, все повече подробности стават известни. Когато през 1998 година писах за геноцида, ме арестуваха и ми заведоха следствено дело с обвинение в проповядване на “антидемократична идеология”. Тогава адвокат ми беше професорът по право Янко Янков. Ето какво казва Янков днес, девет години по-късно:
От 16 март до 18 май 2007 година съм регистрирал в канцеларията на Главния прокурор на България девет прецизно обосновани искания за разследване на престъплението геноцид, извършвано от българските посткомунистически правителства против българските граждани. В рамките на сравнително обширни писмени текстове и позовавайки се върху конкретно посочени факти и мнения на видни български експерти съм обосновал тезата, че всички български посткомунистически правителства са извършвали организирано и системно провеждане на практика на държавен тероризъм, евгеника, социално-икономически и пенсионен геноцид, социално-медицински и медикаментозен геноцид, образователен геноцид, извънсъдебни убийства и други форми на геноцидно насилие и изтребление на гражданите на България.”

Няма коментари: