петък, 15 май 2009 г.

НАРУШЕНИТЕ НИ ПРАВА (нещо старо и неоповестявано от мен)

Добре известната американска политика "Не питай, не казвай", трайно се настани и сред “управляващи ни” след 1989 година. Благодарение на нея през м.април станахме свидетели на N-тите безпрецидентни противоконституционни нарушения, извършени съзнателно и умишлено от нашите най-висшите служители на закона. Направиха се чудовищни промени в Закона за изборите и Закона за събранията и митингите , което основателно изкара хората на улицата, за да защитят човешките си права. Де факто тези “промени” се превърнаха в криво огледало за обществените нагласи сред българските граждани. Протестирахме срещу тази несправедливост. И какво от това – никой от политиците не ни чу както винаги? Те, не само не са ни чували, но и не са били склонни на диалог с нас гражданите, основан на взаимно уважение, както по отношение на общите интереси, така и по споделяне на съвременните ценности.
Поради което и приетите в последния момент промени в избирателния закон, в комбинация с мощното партийно влияние на партиите от “тройната коалиция”, де юре създадоха реален шанс да се произведе национален парламент, който ще бъде изкривен образ на реалните електорални предпочитания, и мотивираха основателността на протестите на хората в тази връзка. И не само това, ами ни забраняват и да протестираме срещу разписаните реални неправди въобще, чрез другия си закон, този за събранията и митингите.
Нищо, че и двата закона са противоконституционни, нищо че са абсурдни по същество, предвид в съвременния свят в който живеем. Те така си искат политиците ни, така са си решили, и забележете промените бяха направени 40 дни преди първия избор на 07.06.2009 – т.е. трето противоконституционно нарушение в рамките на 10-тина дена. Тропат си с краченце властолюбците, искат си на всяка цена власта и туй-то. Тяхната воля трябва да се изпълни.
Да, но не забравяйте, че има господа в България - Конституционен съд, и европейски такъв, където се разглеждат и решават подобни казуси - НАРОД СРЕЩУ ПРОТИВОКОНСТИТУЦИОННИ РЕШЕНИЯ, ПРЕНЕБРЕГВАЩИ МЕЖДУНАРОДНИ ДОКУМЕНТИ ПО КОИТО БЪЛГАРИЯ Е СТРАНА, ЗА НАРУШАВАНЕ НА ЧОВЕШКИТЕ НИ ПРАВА.
И да ви попитам, управляващи ни, кой създава проблемите в страната ни, и от тук напрежение сред населението й, вие ли властолюбците, или ние “лошия човешки материал”? Определено считам, че сте вие. И две мнения няма.
При това положение, в тази ситуация в която ни поставяте, хич не се и заблуждавайте, че ще ви позволим повече от 30% гражданска активност в изборните дни, а с нея избирателният ви процес ще е провален тотално пред света, и ще ви се наложи да си внасяте освен специалисти, но и “другоземни граждани” -които обаче не е сигурно, че ще ви изберат. Това си и заслужавате.

В КАКВО ТОЧНО СЕ ИЗРАЗЯВАТ НАРУШЕНИТЕ НИ ПРАВА, ОСВЕН известните ни: 1)Приет е закон за изменения в по-малко от предвидения по Конституция срок; 2) промяната на изборателната система не е съгласувана и обсъждана широко с българското общество както се полага, а само в тесни партийни кръгове, поради което е порочна; 3) заложените промяни от 4% на 8% за праг на коалициите, също е само в сферата на партийните обсъждания, но не и сред народа, все пак ВАС отмени 8% праг. И трите неща де юре са предпоставка за опорочаване на изборния вот, който се извършва от народа ВСЕ ПАК, а не от политиците. Те след това в “името на народа” УЖ ще продължат да го съсипват и репресират на основанието ИЗБОРИ и ИЗБРАНИ, както досега, позовайки се на приети рестрестректиращи закони (настоящи и впоследствие) пак от тях. И ПО ТРИТЕ НЕЩА КОНСТИТУЦИОННИЯ СЪД МОЖЕ И ТРЯБВА ДА СЕ ПРОИЗНЕСЕ – чии интереси са представени и защитени с цитираните промени, тези на народа или другите на шепата нечистоумни политици. Наесен ще е късно.

НО ИМА И ДРУГИ ТАКИВА ЗАКОНОНАРУШЕНИЯ в тези писани “на коляно” закони И ТЕ СА СЛЕДНИТЕ:
1. Не по-късно от 55 дни преди изборния ден в ДВ трябваше да бъде обнародвана “Методика за определяне резултатите от гласуването”, съгласно чл.23 от закона за избор на народни представители, както самите политици са си го записали. Дали това е сторено? Отговорът е кратък – НЕ. До първия избор остават броени дни, а такава методика не е оповестена надлежно дори към дата 07.05.09. (Типично закононарушение от българските политици).
2. Да видим как стоят нещата с избираните “от нас” независими депутати? Ето така: Чл.113, ал.6 ... думите “независимите кандидати” се заменят с “инициативните комитети” – та, хора! – тяхната работа (на инициативните комитети) е само да организират политическото представяне на НЕЗАВИСИМИЯ кандидат, и нищо повече, при наличието на 10 000 граждански подписа, като по този начин се визира точно определен човек, който обикновено си има и на всичкото отгоре име, и който ненаужким трябва да се яви на изборите като независим, т.е. като избранник от народа. В същия член Чл.113, ал.4,т. 2 се казва: думите”резултата при избиране на независим кандидат за народен представител” се заменят с “изборния резултат”, още по-арогантна “поправка” – та хора, този изборен резултат може да бъде какъвто си иска разбира се, зависи как ще бъде преброен, обработен, представен от вещите партийци, а човекът си е жив човек, който наужким ще се води независим кандидат. Това не е ли наглост, ви питам? Кой е измислил и пожелал тази поправка– ние народът или продажните ни политици? Тук отговорът е недвусмислен – ТЕ, алчните за власт и пари, дори нелицеприятни хора – наричащи се политици.
А пък Чл. 111, т.1 – категорично изпраща в небитието независимите кандидати и си отдъхва от тях като непотребни навлеци. Цитирам: думите “коалициите и независимите кандидати” се заменят с “коалициите”. Пак независимите депутати ги няма, те просто са заличени. Демек гласовете им тихо се вливат към N-тата триглава нова змия, облагодетелстващи я, повдигайки изборния я й процент и "световен рейтинг". Играта “тука има, тука нема” ще се се разиграва пред очите ни. Явилите се в изборния ден за гласуване активно ще я подкрепят, незнаейки за съществуването й (незнанието обаче не е оправдание, и трябва задължително отговорно да се мисли преди въобще да се посегне към бюлетина). Дори избирателя да даде отрицателен вот по случващото се, тогава идва месомелачката “пропорционална система”, която ще прихване вота му, и даде като % (процент) на избрана на случаен принцип партия, някъде си по градовете из България, което не само че е несправедливо, но и абсурдно. Натъманяването на гласа български (вот) е в пълен ход, ама слепите не виждат, а глухите не чуват. Хората, който не гласуват много добре знаят това, поради което и не гласуват. Те не са задръстеняци или безотговорни хора. Дълги години те (болшинството от народа, включая и емигрантите ни зад граница) повтаряха това на партийците лидери, но те ги обявиха в безотговорност, и обясняваха наляво и надясно в такъв контекст този факт пред обществото, който не е верен изобщо. 20 години, 4 милона българи казваха на всички избори своето НЕ: “властолюбиви човечета нито едно не ставате за нищо, най-малкото за управление на държава, къде сте тръгнали”, а властолюбивите човечета типо и упорито лъжеха и манипулираха цялото общество по извергнатия социалистически начин – ДС, масови репресии, очевидно ограбване на народно и лично имущество, престъпления със зашеметяващо абсурдни неразрешени казуси до ден днешен, геноцид и подържана непрекъснато мизерия – както на биологично, така и на духовно ниво.
КАКТО РАЗБИРАТЕ, ГРАЖДАНИ В ТОЗИ МОМЕНТ ВЕЧЕ НЯМА “АМА” – ЛЪЖАТ ВИ, КАКТО СВЕТАТА ИНКВИЗИЦИЯ НАВРЕМЕТО, КОЯТО НА БЯЛОТО Е КАЗВАЛА ЧЕРНО и по мъчителен начин е заклеймявала и избивала невинни хора, САМО И САМО ДА СЕ ОБЛАГОДЕТЕЛСТВА МАТЕРИАЛНО, ДА ДЪРЖИ В СТРОГО ПОДЧИНЕНИЕ И ВЕЧЕН СТРАХ НАСЕЛЕНИЕТО, ДА УНИЩОЖАВА АБСОЛЮТНО НЕЗАКОННО ЧОВЕШКИ СЪДБИ, С КОИТО И СЕ Е ГАВРИЛА ПО ЖЕСТОК НАЧИН, ВСЯВАЩА ВСЕОБЩ СТРАХ сред народите, ЗА ЛИЧНИ НУЖДИ. Това се е случвало някога, това същото се случва и днес. Болка, мъка и страдание за огромна маса от хора, държани в подчинение чрез вечен страх. СТРАХ – ТОВА Е БИЧА НАД СВОБОДАТА, свободата достойно и правдиво да изживее всеки човек живота си.
Да продължа нататък: НЕЯСНИЯТ КАЗУС С НЕЗВИСИМИТЕ ДЕПУТАТИ продължава и при измененията в Закона за избиране на членове на Европейския парламент от Р България, изменен в бр. 25 на ДВ от 2009 ПО СЛЕДНИЯ НАЧИН: в Чл.54, ал.3, а) думите “коалициите на политическите партии и независимите кандидати” се заменят с “и коалициите на политическите партии” . Независимите депутати отново са заличени, за кой ли път и кой знае на какво основание, и с каква партийна мисъл? Излиза, че в ЕП работят само с партии, не може да има независими кандидати, което не е верно – излиза, че те са нежелани, или ако са желани те трябва пак да бъдат обвързано издигнати и подкрепени от партии, е такова животно просто няма в Европейския парламент (ЕП). Като знаем кои и какви са ни партиите, познайте кои ще са избранниците? Тук ще кажа – да живее единствено и само партията. Партията движи всичко, не обикновения гражданин, ХОРА. Е, това ако не е извратена форма социализъм в действие, халал му кажи към днешна дата!
С две думи: независими кандидати дори и да има, то те със сигурност ще са само в представите ни. Но ние трябва да се стегнеме и да се мобилизираме, да гласуваме достойно за “партията кърмилка”, отгледала поколения ИДИОТИ!??? Тук казвам благодаря. Аз знам, че съм TO BY и не мога да живея OR NO TO BY – естествена човешка еволюция, какво да се прави. И НЯМА ДА ГЛАСУВАМ.

И сега да чуете за “черешката върху тортата” - при измененията за българските избори по повод НЕЗАВИСИМИ КАНДИДАТИ в чл. 104, ал.2 се казва: думите “избраните независими депутати” се заменят с “избрания мажоритарен кандидат” (ами кой е той бре? Сигурно вашия, не нашия народен избранник) – ИГРАТА НА ДУМИ Е НЕДВУСМИСЛЕНА И ФАКТ – тук избор на независим кандидат въобще не се визира. Защо ли?

В това се състоят позорните за нацията ни изменения. От тях лъха не само рестрикция към избирателя, но и умишлено вкарване в заблуда на голяма маса от хора, на фона на пълно отсъствие на/И публично оповестяване на тези изменения - по иначе на един в миналото създаден демократичен закон, изменен от настоящите партии и докаран до УРОДЛИВО ПОЛИТИЧЕСКО СТАТУКВО и масова политическа дебилизация сред населението, чрез агресивния подход за зомбиране.

Независим кандидат, народе, просто НЯМА ДА ИЗБИРАШ. Ще избираш този, който партията-кърмилка ти посочи. Работата и при МАЖОРИТАРНИЯ КАНДИДАТ е същата, ПРЕДВИД ПРОМЕНИТЕ. Партиите и коалициите ти предлагат в изборния ден добре познатите ни стари муцуни, като са си прибавили и бонуса мажоритарен кандидат, защото той просто винаги, законово е тяхно лице – т.е. пореден измекяр. А НА ТЕБ ГЛАСОПОДАВАТЕЛЮ НАРОДЕН ти, ОСТАВА да го избереш. Тази работа си е твоя и на твоя отговорност. Е, хора ще се подадете ли на тези инсинуации, или ще се замислите какво въобще се случва и какво е потребно да предприемате в деня за избор? ДЕ ФАКТО ТОВА НЕ Е ИЗБОР, а гавра с човешката ни същност.

Сега ще ви задам един въпрос със средна трудност, за да допълня фактът “изменения и допълнения в изборния закон за народни представители в страната и европарламента”, и ще изложа съображенията си да смятам направените изменения като ПРОТИВОНАРОДНИ.
1. Чл.23 подточка 22 точка казва: “определя реда за проверка на списъците с имената, ЕГН и подписите на избирателите подкрепящи регистрацията на партиите и коалициите.” – тук не се определя времето към което се прави тази проверка на регистрациите, което допуска използването на по-стари списъци, с по-задни дати, КОИТО ОБАЧЕ НЯМА ДА ЗАДОВОЛЯТ АКТУАЛНОСТТА НА ПОДПИСИТЕ ЗА ДНЕШНИТЕ ИЗБОРИ - ФАКТ. Второ въобще не съм убедена, че има такива създадени СПЕЦИАЛНО ЗА ИЗБОРИ 2009 списъци (те партиите едвам се оправиха да се регистрират в ЦИК, то не бяха кавги, то не бяха кандърми ...) , значи проверяваните въобще няма да се верни, което ОПРЕДЕЛЯ ФОРМАЛНОСТТА НА ДЕЙСТВИЕТО”ПРОВЕРКА” – ФАКТ. Всички знаем какво поголовно отлюспване и залюспване се разиграва пред очите ни от сегашните мандатоносители – ТЕ ПРОСТО НЯМАТ ВРЕМЕ ДА СИ ГИ ПРЕПИШАТ ДОРИ, камо ли изрядно да ги представят на ЦИК -ФАКТ. Трето: подписите най-лесно се създават като такива (разбирай подправят) и дълбоко се съмнявам, че март 2009 година са си ги актуализирали в която и да е партия – ФАКТ. Четвърто: ами проверката на ЕГН-та как ви звучи пък това, като знаем какви работливи ръчички фалшифицират документи, а някои хора е възможно и да са поизмрели, други прегрупирали се към други партии, и въобще всичко е възможно, ама то “възможното” не е доказателство, а обстоятелство – СЪЩО ФАКТ. Пето: а това, списъците с действителните имена е най-недоказуемата част от целия “ИЗМЕНЕН ” член. Ей, хора какво става тук? Поне 5 факта изброих, достойни да се нарекат формални в един ИЗБОРЕН ЗАКОН. Тогава се пита КАКВО Е КАЧЕСТВОТО МУ ИЗОБЩО??? Ами никакво. Относносно надежността му ( на закона) приложена към днешните избори спокойно може да се нарече, че ТОЙ Е ПРЕВЪРНАТ В ЕДИН ФАРС за пред българската общественост, а така не бива. ФОРМАЛЕН ЗАКОН=ФОРМАЛНИ ИЗБОРИ=ПРОДЪЛЖАВАЩ ГЕНОЦИД над българите през следващите 4 години. Или се работи на ангро? Кой знае! Като гледам колко небрежно СМЕ управлявани, имам сериозно съмнение какво има в базите данни на партиите въобще. Това ИЗМЕНЕНИЕ си е чиста проба вкарване в заблуда на гражданите, че нещо се прави. По същество си е едно нищо. Това е то. Аз не им вярвам, а на извършената поправка още по-малко. Жалко само, че точно тя е обнародвана вече, но по този начин заслужава конституционно да бъде атакувана. Което и трябва да сторим. Това е противонароден АКТ.

Ще продължа с противонадните актове. В изборните списъци като реквизити този път ще присъстват само: 1. Име на избирателя. 2. Постоянен или настоящ адрес. 3. ЕГН – празно място (ще се попълва на ръка). 4. Документ за самоличност – празно място ще се попълва на ръка, резонно. 5. Графа “забележки” – тук ще се попълва ако името на човека е сгрешено. Ами ако всичко е сгрешено на гласуващия питам? Ще трябват поне 2-3 реда в такъв случай да се предвидят за всяко лице, за да се направи верната заверка на гласуващия в деня на вота. Хич и не се заблуждавайте! Подмяната му е сигурна. Е, какво правим – гледаме тъпо в общия случай. Както се знае, че тези разпечатки са скъпо нещо, а и надали някой се е замислил по-надълбоко за тези съществени неща, то “Оправянето” неминуемо ще се сведе до наблъскване на данни, които случайно могат да се окажат не само грешни, но и неверни. Тук си идваме на думата ИНСИНУАЦИИ. О, грешко, бъди благословена, просто си се случила! Всъщност май доста се е замислил “някой”, например как “куфарните хора” и помаците с турско вероизповедание, с по два паспорта (сега дето масово си сменят имената с български ... – да може Т.Живков да види това отнякъде, сигурно нямаше да повярва и на ушите си, що труд хвърли този човек в тази посока, който така и не му признаха, а го съдиха за това) – български и турски, говорящи основно турски език, НО иначе БЪЛГАРСКИ гласоподаватели, ще се апликират в изборния ден, пък и разни други такива хватки трябва да има мегдан да се приложат – наречени и извинени със “случайни” , умишлени, погрешни вписвания и т.н. определено. Е, граждани, как ви се струва тази поправка, която също е ФАКТ в този закон? Това не са ли СВОБОДНИ, лоши, направо злонамерени СЪЧИНЕНИЯ на заинтересованите партийни човечета, които впоследствие ще костват ежедневното ни битуване, което съвсем няма да е добро, при това с наша помощ ако въобще се гласува? Разбираемо и търпимо ли е това от масата, хора? НОРМАЛНИЯТ ЧОВЕК ТРЯБВА ДА РАЗЛИЧАВА ИНСИНУАЦИЯТА ОТ ИСТИНАТА, ДОРИ И ЗАКОННО ДА Е РАЗПИСАНА, И ТРЯБВА ВСЯЧЕСКИ ДА Й СЕ ПРОТИВОПОСТАВИ, ЗА ДА ЗАПАЗИ ЧОВЕШКОТО СИ ДОСТОЙНСТВО ПОНЕ. В Чл.86, ал.2 буквално се казва недвусмислено ако не ми вярвате, че: Избирателят се допуска да гласува след ВПИСВАНЕ в избирателния списък на ЕГН и на вида и номера на документа за самоличност. Това е. Грешка няма. Признали са си, какво са направили с поправката в този закон (резервирали са си място за фалшификат на НАРОДНИЯ ВОТ). Ако ви сбъркат ЕГН-то просто няма и да разберете, помислете за ослепелите БСП-бабички и дядовци, за армията гладни и неграмотни цигани, за турците, които не познават масово българската писменост, да не говоря за останалите умишлени грешки, които задължително се допускат в избирателните секции – безразборни дописвания, и т.н.. Това на какво случайно да ви прилича? АМИ на ЕДНА ЗАБЛУДА ОТВСЯКЪДЕ, С ПРЕТЕНЦИИТЕ ДА ВИ УПРАВЛЯВАТ. ЕТО ТАКЪВ ЗАКОН ВИ СКЪЛЪПИХА РОДНТЕ НИ УПРАВЛЯВАЩИ. И НЕ ДАВАТ И ДУМА ДА СЕ ИЗКАЖЕ ЗА НЕГО. А ПРОТЕСТИТЕ, те СА ВИ ЗАБРАНЕНИ.
Към изброените специалитети ще добавя ЗАКОННАТА неравнопоставеност, определена с този закон на сънародниците ни зад граница. Те горките ще гласуват цитирам:” В чужбина се гласува само с бюлетина за кандидатски листи на партии или коалиции, която не съдържа реквзитите по ал.3, т.4 (т.е. имената на кандидатите заемащи първите три места в кандидатската листа на партията или коалицията.” За независими кандидати – да си го избият от главата, въобще и не става въпрос. Политиците ни са решили, че гласът им де факто е бонус към заявителите за власт. Това визира великия Чл.74, т.(12).
Такова е положението с този закон – жалко, срамно. Пък върви гласувай!

Какво да се прави? - Зададен от болшинството хора, на този въпрос управляващите по цял свят най-много мразят да отговарят. Да им го зададем.
Сега питам нашите властолюбиви управници – защо така упорито, народни представители, прегласувахте този СМАХНАТ текст и въобще това може ли да се нарече закон в правова с парламентарно управление държава? Да ви е ясно, че ако хората не гласуват, вие ще сте отговорни за това действие. Отвратени сме от това как ни управлявахте и от това как отново се опитвате да ни яхнете, и бъдете сигурни, че на всичко отгоре, съвсем законно ще искаме касиране на изборния резултат, дори и да е никакъв. Ей така, за да ви е гадно.

Предлагам, предвид предложеното за обсъждане тук, по отношение ИЗВЪРШЕНИТЕ ПРОМЕНИ В ИЗБИРАТЕЛНИЯ ЗАКОН ЗА ИЗБИРАНЕ НА НАРОДНИ ПРЕДСТАВИТЕЛИ ЗА 41 НАРОДНО СЪБРАНИЕ, ДА ПОИСКАМЕ ЗАКОННО ПРОИЗНАСЯНЕ ОТ КОНСТИТУЦИОННИЯ СЪД ПО ПРОТИВОКОНСТИТУЦИОННИТЕ ТЕКСТОВЕ ОТ ТОЗИ ЗАКОН, и ДЕИСТВЙЕТО ПО НЕСЪОБАЗЯВАНЕ КОНСТИТУЦИОННО С ВЗЕМАНЕ НА РЕШЕНИЕ ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА КАКВИТО И ДА Е ИЗМЕНЕНИЯ, ПРЕДВИД ПО-МАЛКО ОТ 60 ДНИ ПРЕДИ ИЗБОРИТЕ – ТОЗИ ЗАКОН Е ОБНАРОДВАН НА 24.04.2009, КОЕТО ПРАВИ 47 ДНИ.

Ето и няколко адреса ако реши някой да се жалва:
1) ДО
КОНСТИТУЦИОНЕН СЪД
НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
1594 София, бул. Дондуков № 1
E-mail: s.petrova@constcourt.government.bg

2) ДО
International Court of Justice
Peace Palace
Carnegieplein 2
2517 KJ The Hague
The Netherlands
Telephone: (+31) (0)70 302 23 23
Telefax: (+31) (0)70 364 99 28

3) ДО
International Helsinki Federation for Human Rights (IHF)
Wickenburggasse 14/7
1080 Vienna
Austria
Tel: +43-1-408 88 22
Fax: +43-1-408 88 22-50
E-mail: kolb

4) ДО
ИНФОРМАЦИОНЕН ОФИС
НА СЪВЕТА НА ЕВРОПА
В България
Ms. Teodora Kaleynska
Director
2 Han Asparuh Street, 3 floor, ap.7
Tel/Fax: + 359 2 954 11 89BG – 1463 Sofia
E-mail: office@coe.bg
Web: www.coe.bg

5) ДО
Комисаря в
Съвета на Европа
по правата на човека
Томас Хаммарберг (Швеция)
Avenue de l’Europe
67075 Strasbourg Cedex
Tel. +33 (0)3 88 41 20 00

6) ДО
Прес-служба
при Съвета на Европа
Тел. +33 3 88 41 25 60 - Факс. +33 3 88 41 39 11
E-mail: PressUnit@coe.int

Няма коментари: