понеделник, 14 септември 2009 г.

ПОЛИТИЧЕСКОТО ЗНАЧЕНИЕ НА ... българските КЮЛОТИ, за пред господ! – съчинение разсъждение

Графика "мозъкът - религия" / Н. Кирилова - повярвайте ми, изобразеното го има в главата ни, просто въпрос на въображение!

Дошло време, един български политик да се възкачи при дядо Господ. Когато застанал пред него, целият треперил, горкичкия!
- Защо трепериш бре, политическо същество – попитал Господ?
- Ами как да не треперя, Господи, взеха ми на входа дори и кюлотите, твоите хора – отвърнал българския политик.
- А що си сторил, та да ги вземат, ангелите ми пазачи?
- Ами не знам – отвърнал треперещият.
- Ти от коя власт си? – замислил се Господ.
- От Изпълнителната бях, Господи.
- А - а, от тия дето подписват разпределенията на държавните средства?
- Да. От тях, Господи – и продължавал да трепери.
- Е, да видим що си сторил тогава – и отваряйки си тефтера Господ се зачел. Дълго го прелиствал и чел. М-да! – рекъл накрая той. Тук е записано, че на датата “Х” не си подписал отпускането на средства за важен за държавата ти проект, при това за стотици милиона пари, пък и във валута! Определено си нанесъл вреда и щета на хорицата дето щъкат по земите ти. Защо не си го подписал бре, тъпанар такъв?
- Ами аз, аз таковата-онаковата ... не го подписах защото, ами защото ми платиха да не го подписвам – отвърнал зъзнещият.
- Значи са ти платили, да не подписваш регулярен документ, и, за да нанесеш умишлена вреда на народа си. Няма да питам кой е наредил такава заповед - това си е грах на друг земен?
- Да. Платиха ми достичка! – изохкал политика ни.
- Да оставим настрана останалото дето пише тук за теб – рекъл милостиво Господ , и продължил да пита за случилото се в деня “Х”. ЗНАЧИ, НЯКОЙ ТИ ПЛАЩА, ЗА ДА НАНЕСЕШ ВРЕДА И ЩЕТА НА ДАНЪКОПЛАТЕЦА ТИ? Та, този данъкоплатец за това ли те е избрал, и поставил на този пост, да му нанасяш всякакви вреди в живота му – попитал благо Господ.
- Ами, той е простичък човек, Господи! За 65 години не разбра, че политиката в България е сведена до събуване и обуване на ПОЛИТИЧЕСКИ КЮЛОТИ. А кюлотите са си все едни и същи – позахабени, поизцапанички вече, скъсанички и гнусни. Какво да правя – и аз ги събувах и обувах, когато ми вменяваха да сторя това.
- Добре – рекъл Господ. Значи, освен че са ти плащали да вредиш в живота на хорицата, са ти и плащали да вменяваш и сееш пороци сред простолюдието, и твърдиш, да вършиш това системно?
- Да.
- А ти нали си се клел в Конституцията ви, да служиш верно на народ и държава?
- Клел съм се, Господи. Клел съм се, разбира се, ама нея никой не я спазва – отвърнало съществото политик.

... Господ направо се просълзил при чутото. И той като господин Вучков, “гледал, и не вярвал на ушите си”. Ама нали е господ, взел се бързо в ръце и просто промълвил:
- Неспазен закон, наличие за осъществени вредни манипулации за народ и държава, плащане под масата с цел нанясяне вреда над голяма група от хора, приемане на подкупи – все неща извън писаните небесни и на земята закони! Голям грях! Голям грях си сторил човешко същество! Ето за това, ангелите ми пазители на господните врати са ти взели дори кюлотите, и сега разбираемо зъзнеш пред мен, ама не от студ, а от срам и позор пред страната си. Редно са постъпили небесните ми стражи. - А сега, за да не ти е толкова некомфортно, ще те запратя да се понапариш вечно в казана на Ада, пък дано избиеш от главата си този неправомерен начин на живот.

И плеснал Господ с ръце, и запратил българския политик в дяволското царство господарство. Там да му мислят – казал си Господ. В края на краищата, и Дяволът да се намира на работа, нали така!

Край на житейските и небесни патила на зъзнещото и треперещото българско политическо същество. Доказано е за пред Господ.

Нели Кирилова

Няма коментари: